HABER

Kapat

Çanakkale'de motosiklet mezarlığı

ÇANAKKALE (İHA) - Çanakkale'de, tescilsiz olmaları sebebiyle trafikten men edilerek kamyon garajında yediemine teslim edilen 200'den fazla motosiklet, yıllardır sahipleri tarafından alınmayı bekliyor.

Trafik Tescil Şube Müdürlüğü yetkilileri, il merkezinde tescilsiz motosikletlerle ilgili denetimlerin aralıksız sürdüğünü belirterek, "Tescili olmayan motosikletlerin sahipleri hakkında yasal işlem yaparak, bu araçları trafikten men edip yediemine alıyoruz. Bunun dışında eğer motosiklet sürücüsü ehliyetsiz ise ayrıca ceza kesme yoluna gidiyoruz. Yediemine aldığımız motosikletler, cezaların ödenip tescil işlemlerinin yapılmasının ardından sahiplerine teslim ediliyor" dedi.

Bu arada, kamyon garajına konulan 200'den fazla motosikletin yıllardır sahipleri tarafından alınmadığı öğrenildi. Tescilsiz motosikletin sahibine 166 ila 900 bin lira para cezası kesildiği bildirildi. Yıllardır kamyon garajında bekletilen motosikletler için sahiplerinden para cezasının yanı sıra park ücreti de istendiği kaydedildi.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat