İSTANBUL (İHA) - Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı Kemal Derviş, saat 8.30'da İstanbul'dan İsviçre'ye gitti.
Bakan Derviş, buradan ABD'ye geçerek, Dünya Bankası'nın Prem Grubu'nun toplantısına katılacak. Daha sonra Kanada'ya geçecek olan Kemal Derviş'in, burada, Kanada-Türkiye İşbirliği Grubu Toplantısı'na katılacağı öğrenildi.
Derviş'in, programının son durağı ise yine İsviçre olacak. Kemal Derviş'in, 28 Haziran'da da, Crans Mantana Forumu'na katılacağı bildirildi.