Diyarbakırspor, pazar günü deplasmanda oynayacağı maç için Gaziantep'e gitti. Yeşil-kırmızılı yönetim, galibiyet halinde takıma süper prim vereceğini açıkladı.
Yeşil-kırmızılı kafile, bugün sabah saatlerinde moralli bir şekilde Gaziantep'e gitti. Diyarbakırspor Asbaşkanı ve Basın Sözcüsü Aziz Gölcük, galibiyet halinde futbolculara süper prim vereceklerini belirterek, "Sahada lafla maç kazanılmaz. Maç, sahada oynanarak ve ruhla kazanır. Bazılarının boş beyanatları boşta kalır. Yönetim kurulu olarak karar aldık. Takımımızın bu maçta galibiyeti halinde futbolcularımıza süper prim vereceğiz. Başkanımız Servet Can, maç öncesi doping olması için oyuncularımıza soyunma odasında süper primi açıklayacaktır. Yeter ki, futbolcularımız bu maçımızdan galibiyetle ayrılsın. Biz de onlardan hiçbir şey esirgemiyeceğiz. Başarıyı yakaladığımızda bu şekilde devam etmesi için sezon sonuna kadar tüm maçlarımızda oyuncularımıza süper prim vereceğiz" dedi.