HABER

Kapat

Eskişehir'de soba gazı zehirlenmesi

ESKİŞEHİR (İHA) - Eskişehir'de, kombinin bacasından sızan gazdan zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Yenibağlar Mahallesi Aytaç Caddesi'nde bir evde oturan Erkan Güler (20) ile Nihan Koç (19), doğalgazlı kombinin bacasından sızan gazdan zehirlendi. Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan şahısların, kombinin bacasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat