HABER

Kapat

Havalimanında intihar

Havalimanında intihar 1

Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nde "intihar girişiminde bulunduğu" belirtilen Alman uyruklu yolcu hastaneye kaldırıldı.

Havalimanında intihar 2Münih'e gitmek üzere Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'ne gelen, ancak uçağa binmeyen Andrei T. (39), terminaldeki korkulukları aştıktan sonra yaklaşık 10 metre yükseklikten kendini boşluğa bıraktı.

Personel kafeteryasındaki masaların üzerine düşen Adrei T, sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından ambülansla Bakırköy Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

AA

(Fotoğraf, airporthaber'den alınmıştır)

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat