ANKARA (İHA) - Başkent Ankara'nın simgelerinden Hitit Heykeli'ne sabah saatlerinde iki sarhoş vatandaş çıktı. Heykelin üzerinde kendilerini kesen ve inmemekte ısrar eden sarhoşları, Balyoz ekibi ikna ederek gözaltına aldı.
Edinilen bilgiye göre, sabah saat 06.30 sıralarında Sıhhiye meydanında bulunan Hitit Heykeli'ne yarı çıplak bir şekilde iki sarhoş vatandaş çıktı. Yoldan geçen vatandaşların ihbarıyla olay yerine gelen polis ekipleri, şahısları uzun süre ikna etmeye çalıştı. İkna çabalarında başarılı olamayan ekipler, olay yerine Balyoz ekibi çağırdı. Polislerin gelmesiyle heykelin üst seviyelerine çıkan şahıslardan biri, geyik heykellerinden birinin boynuzuna çıkınca düşme tehlikesi geçirdi.
Elinde tuttuğu bıçakla yanına çıkmak isteyen polisleri geri çeviren şahıslar, birbirlerine de bağırmaya başladı. Balyoz ekibinden şahısları daha önceden tanıyan bir polis memurunun araya girmesiyle güçlükle ikna olan alkollü şahıslar, heykelden indi. Aşağı indiklerinde gözaltına alınmaya çalışan şahıslardan biri, polislerin elinden kurtularak şovuna Atatürk Bulvarı üzerinde devam etmek istediyse de bu uzun sürmedi. Gözaltına alınan şahıslar, ekip minibüsüyle sorgulanmak üzere emniyete götürüldü.