
Umre ziyareti için gittiği Suudi Arabistan'dan bu sabah döndükten sonra İstanbul Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezine (AKOM) gelen Topbaş, trafikteki son duruma ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Yolcu taşımaya bugün başlayan metrobüs araçlarına vatandaşların ilgisinin bu güzergahtaki trafiğin yoğunlaşmasına neden olduğunu, ancak yine de akışkan bir trafik bulunduğunu ifade eden Topbaş, şunları söyledi: "Metrobüs araçlarının dönüşlerinde trafikte bazı sıkıntılar oluştuğunu tespit edince, dönüş rampaları yapılıncaya kadar pik saatler olan 06.00-10.00 ile 16.00-20.00 arasında bu 2 aracın seferlerini durdurduk.

Topbaş, yılbaşından itibaren de yan yollardaki otobüs ve minibüslerin devre dışı kalacağını bildirdi.