HABER

Kapat

İstanbul'da sandık görevlileri arasında gerginlik çıktı

İSTANBUL (İHA) - Beyoğlu'nda seçmenlerin oy kullandığı bir okulda, AK Parti'li ve MHP'li sandık görevlileri arasında çıkan tartışma, polis ekiplerinin araya girmesiyle yatıştı.

Edinilen bilgiye göre, Beyoğlu Kasımpaşa Kadı Ahmet İlköğretim Okulu'nda AK Parti ve Milliyetçi Hareket Partisi adına sandıkta görevli olan çalışanlar arasında bilinmeyen bir sebeple tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi geldi. Araya giren polis ekipleri tarafları yatıştırdı. Olayın duyulmasının ardından Başbakanlık eski Müsteşarı ve AK Parti İstanbul 2. Bölge Milletvekili adayı Ömer Dinçer ve Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan okula gelerek incelemede bulundu. Tartışmaya karıştığı iddia edilen şahıslardan biri basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakırken, Demircan ve Dinçer herhangi bir açıklama yapmadan okuldan ayrıldı.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat