HABER

Kapat

Karaköprü'ye jandarma kuruldu

ŞANLIURFA (İHA) - Şanlıurfa'nın Karaköprü Beldesi'nde yaptırılan jandarma hizmet binası, törenle açıldı.

Karaköprü Belediyesi tarafından yaptırılan karakol binasının açılışını Şanlıurfa Valisi Muzaffer Dilek, Jandarma Alay Komutanı Kurmay Albay Faik Canbolat, Karaköprü Belde Belediye Başkanı Ahmet Güzel birlikte gerçekleştirdi.

Vali Muzaffer Dilek, yapımı tamamlanan binanın 30 milyar liraya mal olduğunu belirterek, "Parasından çok gerekliliği önemli. Karaköprü Beldesi yeni gelişen bir alan. Karaköprü'nün gelişme sürecine uygun olarak jandarmanın görev alanında kalıyor. Jandarmanın rahat görev yapabilmesi için böyle bir mekana ihtiyaç vardı" dedi.
Karaköprü Belediye Başkanı Ahmet Güzel, beldede önemli bir eksiği giderdiklerini belirterek, jandarma karakolunun kurulmasından sonra bölgede güvenliğin daha iyi sağlanacağını belirtti.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat