HABER

Kapat

Mustafa Denizli'nin takımı Persepolis 3. oldu

İran'da 2006-2007 sezonunun şampiyonu başkent Tahran ekiplerinden Saipa olurken, Mustafa Denizli'nin çalıştırdığı Persepolis, ligi 3. sırada tamamladı. İran Birinci Ligi, oynanan son karşılaşmalarla tamamlanırken, aralarında Persepolis'in de bulunduğu 4 takımın şampiyonluk ümidiyle girdiği son haftayı zaferle tamamlayan Saipa oldu. Son maçını Pazar günü oynayan ve İsfahan takımı Zob Ahan'ı 3-1 yenerek, 53 puanla maç fazlasıyla lider olan Persepolis, puan cetvelinin üst sırasındaki üç takımın da son haftada kaybetmesi durumunda şampiyon olacaktı.Son haftaya 53 puanla giren Saipa'nın Mes Kerman'ı 2-0 yenerek 56 puana ulaşması, Persepolis'in şampiyonluk umutlarını bitirdi.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat