Haber Mynet
ANKARA (A.A) - İngiliz Psikiyatri dergisinde yayımlanan araştırmanın sonuçlarına göre, bol sebze, meyve ve balık tüketenlerin depresyona girme riski daha düşük.
London College Üniversitesinden araştırmacılar, 3 bin 500 kamu görevlisinin beslenmesiyle ilgili elde edilen verileri 5 yıl sonraki depresyon durumlarıyla karşılaştırdı. Araştırmada farklı diyet uygulanan iki gruptaki deneklerin yaşları, cinsiyetleri, eğitim durumları, fiziksel faaliyetleri, sigara alışkanlıkları ve kronik hastalıkları da göz önüne alındı. Araştırmanın sonunda, işlenmemiş gıda tüketenlerin daha az tüketenlere nazaran gelecekte depresyona girme riskinin yüzde 26 olduğu belirlendi. Fazla miktarda işlenmiş gıda tüketenlerde ise bu oran yüzde 58 çıktı.
Araştırmacılardan doktor Archana Singh-Manoux, depresyonda, kişilerin yaşam tarzlarının da bir etmen olabileceğine dikkat çekti.
Trabzon Bamba'yı bitiriyor!
Trabzonspor, uzun süredir gündemde olan Fildişili stoperin transferinde sona yaklaştı.
Şike kararı bu hafta verilecek!
Futbolda yılın davasına dönen şike davasında açılan dosya bu hafta kapanacak!
Almagro Nice'de unvanını korudu!
ATP 250 Nice'de final karşılaşmasında Nicolas Almagro, NTV Spor'dan canlı yayınlanan karşılaşmada Brian Baker'ı 6-3 ve 6-2 ile geçti. Almagro, toprak kortta 17. finalinde 12. şampiyonluğuna ulaştı.