Haber Mynet

İngiltere'de bilim adamları, yemekten önce meyvenin daha az yemeye yardımcı olup olmadığını ve zayıflamak için meyvenin hangi şekilde yenmesi gerektiğine yanıt aradı.
Araştırmaya, rejim yapmayan ve sağlıklı üniversite öğrencileri katıldı. Gençlere, 5 hafta boyunca kahvaltıdan 3 saat sonraki öğle yemeğinden 15 dakika önce kabuğu soyulmuş elma, elma kompostosu ya da posalı ya da posasız elma suyu verildi.
Elma yiyenlerin, özellikle elma suyu içenlerden daha az yemek yediği görüldü.
Araştırmaya imza atan bilim adamları, yemekten biraz önce meyve yemenin tokluk seviyesini ve kalori tüketimini etkileyebileceğini belirtti.
Fransız "Le Point" dergisinin internet sitesinde yayımlanan makalede, meyvenin tokluk hissi yaratma konusunda salata ya da çorba kadar etkili olabileceği vurgulandı.
Avcı: Rüştü ağabeyiniz için oynayacaksınız!
2014 Dünya Kupası elemelerine Avusturya'da hazırlanan A Milli Takım, bu akşam Finlandiya ile karşılaşacak. Milli formayı son kez giyecek Rüştü'ye, takım arkadaşları veda partisi düzenledi.
Play-off tarih oldu!
Yayıncı kuruluş geçtiğimiz sezon uygulanan Play-Off sisteminin 2012-13'te de devam etmesini istedi. Ancak federasyon bu talebi reddetti. TFF, "Süper Lig 26 Ağustos'ta başlayacak ve 34 hafta sürecek" dedi.
Çalımbay'dan mesaj..!
Rıza Çalımbay'ın, Beşiktaş ile anlaştığı haberleri gündeme bomba gibi düştü ancak tecrübeli çalıştırıcıdan jet yalanlama geldi. Çıkan haberleri yalanlayan Çalımbay, siyah-beyazlı yöneticilere açık kapı bıraktı.