HABER

Kapat

Antalya'da orman yangını çıktı

ANTALYA (İHA) - Antalya'nın Manavgat, Gazipaşa ve Kumluca ilçelerinde orman yangını çıktı. Gazipaşa ilçesine bağlı İnceğiz köyü ve Manavgat ilçesine bağlı Kalemler köyü yakınlarında çıkan orman yangınları kontrol altını alındı.

Kumluca ilçesi Karacaören mevkiinde çıkan orman yangınına ise itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat