HABER

Kapat

Batmaya başlayan gemiden 152 kişi tahliye edildi

Londra -AA- Antarktika açıklarında Explorer adlı büyük yolcu gemisinin batmakta olduğu ve 152 yolcu ile mürettebatın tahliye edildiği bildirildi.

Falmouth'daki İngiliz Sahil Güvenlik İstasyonu yetkilisi Neil Oliver, Antarktika açıklarında Shetland adalarının güneyinde "bir nesneye" çarptıktan sonra batmaya başlayan gemiden tahliye işlemlerinin tamamlandığını belirterek, son olarak kaptan ve birinci yardımcısının hala gemide olduğu bilgisine ulaştığını söyledi.

"Antarktik Rüyası" da denilen gemide kaza anında 100 yolcu ve 54 kişilik mürettebat bulunduğu kaydedildi.

YORUMLARI GÖR ( 0 )

En Çok Aranan Haberler

Kapat