ANKARA (İHA) - İncirlik Üssü'nün kullanımına ilişkin kararmane, Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer'e gönderildi.
İncirlik Üssü'nün ABD tarafından kullanımına ilişkin kararname, Bakanlar Kurulu'nda imzaların tamamlanmasının ardından, akşam saatlerinde Çankaya Köşkü'ne gönderildi. Kararname, İncirlik Üssü'nün ABD tarafından kullanımına izin veren eski kararnamenin süresinin 1 yıl daha uzatılmasını öngörüyor.