SAKARYA (İHA) - Adapazarı'nda sahipleri tarafından otlamaya bırakılan inekler aşırı sıcaklar yüzünden otlamak yerine gölde serinlemeyi tercih ediyor.
Adapazarı Taşkısığı Gölü kenarında bulunan meralara sahipleri tarafından otlamaya bırakılan inekler aşırı sıcaklar yüzünden zor anlar yaşıyor. Bunaltıcı sıcaklar yüzünden bol bol su içen inekler Taşkısığı Gölü'ne girerek serinlemeyi tercih ediyor. Sıcaklar yüzünden gün boyu gölden çıkmayan ineklerin keyfine diyecek yok. Otlamak yerine saatlerce gölün serin sularında serinlemeyi tercih eden ineklerin sahipleri de durumdan oldukça memnun. İneklerin sahipleri ineklerin sıcaklardan bunaldığını göle su içmek için gittiklerinde bir daha gölden çakamadıklarını söyledi.